Zweryfikuj konto Xendpay

Po co?

Na początku konto w Xendpay nie jest zweryfikowane. Weryfikacja oznacza, że klient będzie czerpał korzyści (zobacz poniżej) i zwiększy to ochronę konta:

Cechy Konto nie zostało ZWERYFIKOWANE Konto zostało ZWERYFIKOWANE
Minimalna kwota

£25 lub odpowiednik

£

Maksymalna kwota

£900 za transakcję

£900 na miesiąc

£900 na rok

£100,000 za transakcję

£100,000 na miesiąc

£100,000 na rok

Metody płatności
  • Osobista karta kredytowa
  • Osobista karta debetowa
  • Biznesowa karta kredytowa/debetowa
  • Przelew bankowy
  • iDeal (Holandia)
  • Osobista karta kredytowa
  • Osobista karta debetowa
  • Biznesowa karta kredytowa/debetowa
  • Przelew bankowy
  • iDeal (Holandia)
Metody przekazu
  • Depozyt bankowy
  • Depozyt bankowy
Nowe kraje  

Ekwador Nigeria Jemen

Etiopia Pakistan Wietnam

Indonezja Wyspy Świętego Tomasza i Książęca

Kenia Turcja

 

Dlaczego?

Każda firma finansowa jest zagrożona stać się ofiarą oszustwa. Kradzież danych z karty jest możliwa. Niestety udowodnienie tożsamości danej odoby jest trudniejsze. Xendpay chce zaoferować najlepsze z możliwych zabezpieczeń dla swoich kientów, włącznie z zwiększeniem ochrony. Dlatego Xendpay zabezpiecza każdego, kto zarejestrował się jako klient i rozpoczął weryfikację.

Przede wszystkim zobowiązujemy się do zapewnienia najlepszej z możliwych ochrony dla klientów poprzez uwarunkowania prawne (UE i UK). Ponieważ Xendpay jest autoryzowany i regulowany przez FCA, głównym celem jest postępowanie według właściwych regulacji.

 

Jak?

W celu weryfikacji kona klienta niezbędne jest, aby udowodnić, że osoba zainteresowana jest autentyczna dla serwisu Xendpayz i nie ma złych intencji. Dlatego są wymagane niektóre dokumenty i informacje dotyczące płatności:

 

1.Dowód na tożsamość klienta

Klient może wybrać dokument z poniższej listy:

  • Paszport
  • Dowód osobisty EOG;
  • Pozwolenie na zamieszkanie krajów UE
  • Prawo jazdy ze zdjęciem EOG

 

2. Dowód na adres zamieszkania klienta

Do potwierdzenia adresu zamieszkania wyłącznie akceptujamy dokumentynie starsze niż 3 miesiące. Co więcej dokument może pochodzić ze źródeł onlineKlient może wybrać dokument z poniższej listy:

  • Wyciąg z konta lub rachunek komunalny
  • Rachunek podatkowy
  • Korespondencja od uregulowanej finansowo firmy
  • Potwierdzenie udziału w wyborach
  • List notarialny potwiedzający nabycie nieruchomości
  • Umowa najmu
  • Karta zasiłkowa lub korespondencja z Benefits Agency
  • Korespondencja z Urzędu Skarbowego i Celnego HMRC

 

3. Informacje o płatnościach

Ważne informacje dotyczące stworzenia dodatkowej ochrony transakcji przed oszustwem:

  • Przesyłana waluta: Jaka waluta zostanie przelana no konto odbiorcy?
  • Kraj docelowy: Do jakiego kraju będą przesyłane pieniądze?
  • Kwota: W przypadku jednorazowej lub rocznej (jeżeli występują stałe przelewy) płatności
  • Pokrewieństwo z odbiorcą: Przelew np. do członka rodziny, dostawcy itp.
  • Cel transferu: Jaki jest powód przesyłania pieniędzy (np. wsparcie rodziny, koszta utrzymania itp.)
  • Zawód klienta:

 

Po ukończeniu wszystkich etapów weryfikacji, konto będzie lepiej zabezpieczone przed przestępcami. Będzie można skorzysta również z nowych opcji!

 

ZWERYFIKUJ SWOJE KONTO JUŻ TERAZ!

Aby skorzystać z nowych ustawień należyzweryfikować konto.Jest to darmowy proces, który polecamy naszym klientom, aby zwiększyć ochronę.Verify your account now

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Możesz skontaktować się z nami. Z przyjemnością pomożemy.